לפידות קפיטל בע”מ  

(“החברה”)

החברה מודיעה בזאת על זימון אסיפה כללית מיוחדת של בעלי המניות אשר תתכנס ביום ה’, 19 בינואר 2023, בשעה 15:00 במשרדי החברה ברחוב ברודצקי 19 בתל אביב (“האסיפה“). על סדר יומה של האסיפה תעמוד ההחלטה המפורטת להלן:

  1. אישור מינויו של פרופ’ אלון דומניס כדירקטור חיצוני בחברה לתקופת כהונה שניה בת שלוש שנים אשר תחילתם ביום 28 בינואר 2023.

למידע נוסף על ההחלטה שעל סדר היום ועל האסיפה הכללית ניתן לעיין בדו”ח המיידי שפרסמה החברה בדבר כינוס אסיפה כללית מיוחדת ביום 15 בדצמבר 2022 (מס’ אסמכתא:2022-01-119973), אותו ניתן למצוא באתר ההפצה של הרשות לניירות ערך בכתובת: www.magna.isa.gov.il וכן באתר הבורסה לניירות ערך בתל אביב בע”מ בכתובת: maya.tase.co.il או במשרדי החברה, בתיאום מראש בטל’: 03-6417241, בשעות העבודה המקובלות.

המועד הקובע להשתתפות באסיפה הוא יום ה’, 22 בדצמבר 2022. בעלי מניות רשאים להצביע בנוגע להחלטה שעל סדר היום באמצעות כתבי הצבעה. נוסח כתב הצבעה והודעות עמדה בגין ההחלטות האמורות ניתן למצוא באתר ההפצה של רשות ניירות ערך בכתובת: www.magna.isa.gov.il ובאתר האינטרנט של הבורסה בכתובת www.tase.co.il. כתב ההצבעה יגיע למשרדי החברה ארבע שעות לפחות לפני מועד כינוס האסיפה. כל בעל מניות של החברה במועד הקובע שלזכותו רשומה מניה אצל חבר בורסה ואותה מניה נכללת בין המניות של החברה הרשומות במרשם בעלי המניות על שם החברה לרישומים והוא מעוניין להצביע באסיפה הכללית, רשאי להצביע באמצעות כתב הצבעה שיועבר לחברה במערכת ההצבעה האלקטרונית. ההצבעה באמצעות כתב ההצבעה האלקטרוני תתאפשר עד שש שעות לפני מועד כינוס האסיפה.

         לפידות קפיטל בע”מ